søndag den 5. februar 2012

Billige cirkeludstansere

Jeg har længe gået og tænkt lidt på de her fine ranker lavet af runde papirstykker og syet sammen på maskine. Jeg har kigget lidt efter udstansere på nettet og i de lokale hobbyforretninger, men synes egentlig de var lidt dyre..nogle helt op til 150 kroner.

Så bliver man så herligt glad, når man er heldig at finde hele to udstansere til yderst rimelige priser - den lille koster 20 kr. + moms og den store 44,50 + moms. De kan købes lige her.


4 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Tak for det tip! Jeg købte en cirkelskærer i panduro forleden, men det er sådan en der kan indstilles, og den viste sig at være vildt svær at arbejde med. Jeg må have nogle punches istedet.

Lone sagde ...

Det var så lidt, Julia. De har mange fine og til nærmest ingen penge - i forhold til, hvad jeg ellers har set de koster. Jeg tjekkede lige deres fragtpriser...det koster 50 kroner (eller 62,50 med moms). Du må sige til, hvis jeg skal købe nogen til dig. Butikken flytter til Aalborg efter vinterferien og vi er jævnligt i Århus, så hvis ikke du lige skal bruge dem lige med det samme, så siger du bare til.

Mette Bossow sagde ...

Hej Lone
Har skrevet til dig inde ved mig, men bliver lige nødt til at svare her :) Du må meget gerne købe en af de store til mig hvis du engang alligevel kommer forbi butikken, så kan jeg bare få den når vi ses :) Sådan en har jeg nemlig også luret på men synes de var for dyre. Og så tror jeg altså jeg skal have bestilt et eller andet med en 'Polet' til min kollega, skal bare lige overveje hvad det skal være, må hellere lige forbi din amio butik, så jeg kan se hvad du har :)
Ha en god aften!
Kram Mette

Lone sagde ...

Hej Mette

Jeg skal gerne købe en udstanser til dig. Butikken flytter til Aalborg snart, så jeg bliver med stor sandsynlighed en flittig gæst. Du skal være så velkommen på Amio :o) jeg har planer om også at lave en Polet-ring med den helt store polet og ellers er der jo øreringene - både som ørestikkere og ørehængere. Du siger bare til :o)

Send en kommentar

TAK, fordi du kiggede forbi og gav en kommentar med på vejen ;o)